Fredag..

Då var Fredagen också avklarad. Blev en god middag tillsammans med Sofia och Louise. Grillad fläskfilé, bakpotatis, kryddsmör, vitlöksbröd och fetaoströra. Det smakade utmärkt. Nu sitter vi som tre saccosäckar i soffan och glor på tv.. Härlig fredag.

Städningen på jobbet gick fortare än väntat. Och för er som undrar så har jag klippt min i fingret/knogen idag. Riktigt illa om jag får säga det själv. Det värsta var nog att jag riktigt kände hur jag slog i knogen med saxen.
För er som undrar så slutar det aldrig blöda. Efter som ingen tycker synd om mig så gör jag det själv idag.

Imorgon bitti kommer lilla Nicolina hit och ska stanna här tills på Söndag så nu är det barnpassning på högsta nivå. Men det tycker vi på Södegatan är mysigt. Hon är lika bra på att springa mellan dörrarna som vi andra här är.

Ännu en gång en klapp på axeln till Söderling som vann idag igen så nu är det The Big Day på Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0