Barnkalas

Imorgon och på Fredag har jag helt hysteriskt mycket på jobbet. Kul, frågan är om man är människa på fredagkväll, men är man för snäll så man inte kan säga nej så får man väl antagligen stå ut med sådant. Har även vänner som allt som oftast ska klippas mitt i allt hysteri. Det slår aldrig fel. Överlever jag bara morgondagen så är allt under kontroll.

Jag har beslutsångest, ska jag köpa en långklänning eller inte? Hittade en snygg på asos som kanske blir hem klickad inom kort, vem vet?

På Fredag checkar vi in på Hotel Hilton. Soooo Nice! Lördagen bjuder på barnkalas för Alice som fyller 5 år. Frågan är bara vad som ska ligga i paketet, förslag någon?




Kommentarer
Postat av: frida

åh klart du ska klicka hem långklänningen från asos. det är ju så snyggt :-) Och present til en 5-åring, det är så svårt tycker jag! Är inte Hello Kitty intressant för henne? För i såfall finns det määängder av olika saker ju ;) Jo - det kommer bildet - jag lovar. Men vi ska till Skåne & hämta en hylla och en fåtölj idag. Sen ska det upp & sen äre klart ;) Så då kommer det bilder! kram

2010-06-10 @ 09:11:34
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0