Då är det full rulle på jobbet igen. Idag ...

img_2016 (MMS)

Då är det full rulle på jobbet igen. Idag är jag dödstrött har sovit jättedåligt inatt, mina kunder får hålla mig vaken idag. Fy va otäckt det är när man sover dåligt, man blir som en zombie. Julhelgen har varit helt fantastisk. Vi tillbringade hela helgen i Borås så det har varit mycket mys. I söndags var vi hos karro, Henrik och Alice. Vi tolkade efter Otto. Jag och Alice på Bob och Martin bakom på miniskidor, herregud va fort det gick. När vi var klara hade tom och Henrik gjort upp en eld där vi grillade korv. Vet inte när jag gjorde det senast. Det var i alla fall en helt underbar dag ute i snön. Bilder kommer senare. Nu, jobb!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

De är ju synd å klaga då du bara jobbar typ 2-3dgr denna veckan.. Hade jag kunnat hade jag jobbat åt dig ;)

2010-12-28 @ 14:36:57
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0