Happy Friday!!

Idag har jag varit ledig, så himla skönt. Våran kusin är nere och hälsar på oss några dagar. Vi började dagen med att strosa runt på stan, gick ner till fästningen en sväng givetvis med varsin kaffe i handen.


Martin har åkt på en riktig förkylning, eller som jag kallar det: en manlig förkylning så jag tyckte lite extra synd om honom igår så jag bestämde mig för att tvätta och städa lägenheten grundligt, så idag gjorde jag även en insats och tvättade bilen. Känner mig så nöjd med min insats. Jag verkligen älskar våran bil! 

Har även hunnit med att vara med mamma en stund idag, eller ja vi åkte dit och fikade.

Ikväll blir det mat, vin och spel på marmorgatan med trevlig sällskap. Tråkigt bara att min baby jobbar men förhoppningsvis kommer han senare.


Love!


Kommentarer
Postat av: Caroline Casparson

vi vill se en bild på eran fina bil =)

2010-09-01 @ 20:09:56
URL: http://casparson.blogg.se/
Postat av: anna

ohh snygga, vilket märke?=)

2010-09-15 @ 11:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0