Grubblar...

Det är så mycket som rör sig i mitt lilla huvud just nu.

Sådana saker som vad gör jag om tio år?
kommer jag jobba som frisör hela mitt liv med tanke på vilka påfrestningar man utsätter rygg och nacke för?
Kommer jag ha barn?
Kommer jag vara lyckligt gift?
kommer jag bo i Varberg?
Kommer jag ha kvar alla vänner som jag har idag?
Kommer jag bo i hus eller lägenhet?

Jag har alltid haft mina fantasier av hur jag vill att mitt liv ska se ut både nu och i framtiden, 9/10 gånger har det inte blivit som jag hade tänkt, många gånger har det blivit något mycket bättre än vad jag någonsin kunnat fantisera om och någon gång emellan har det blivit raka motsatsen.

Detta är en bråkdel av allt som snurrar runt i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: frida

det är mycket som snurrar i mitt huvud med.. men jag förstår dig gumman.. och med tanke på hur din rygg mår vet jag att du grubblar en hel del och mår dåligt och har ont.. :(



men nu ska vi sätta igång och träna så du blir stor o stark.. Nya mål o utmaningar väntar! haha..

livet är en berg o dalbana.. det är alltid upp o ner o allt blir inte som man tänkt sig.. jag brukar tänka att jag lever i nuet o framtiden får man ta som den kommer.. annars blir det lätt en besvikelse, jag blir hellre positivt överraskad en vacker dag av något jag aldrig hade förväntat mig! :)



vänskap innebär både med och motgångar, ena stunden är allt frid o fröjd medans det kanske nästa stund är rena helvetet.. en vänskap baseras på både lyckliga o mindre roliga moment.. man stöttar varandra i svåra situationer, har sina bråk som oftast löser sig, man vet att man i slut ändan alltid kan vända sig till sina sanna vänner oavsett.. Jag finns här gumman, det vet du.. i vått o torrt även om jag kanske inte alltid visar det <3



försök sova nu.. vi pratar mer imorgon! älskar dig

2009-09-04 @ 00:08:50
URL: http://fridacarolinaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0