Make over

Idag fick jag göra en make over på min syster, många blondiner säger at dom ska bli brunetter men färgar bara 1 max 2 nyanser mörkare. Här har vi en tjej som vågar.
YEAH


Före:


Efter.

Vad tycks? jag är nöjd i alla fall..


Har haft en jättebra dag på jobbet med massa mysiga kunder hela dagen. Jag älskar verkligen mitt jobb och skulle aldrig i världen vilja byta med t.ex någon som viker kläder hela dagarna. Är det någon som är tråkigt med mitt jobb så är det att vka handukar.. I helgen ska vi förhoppningsvis till Borås och träffa underbara familjen Kampe/Emanuelsson. Är så nyfiken på att se hur karro, Henrik och Alice har fått det i huset och framförallt riktigt sugen på svärmors underbara nyponsoppa med glass. YAMMIE!

Men först återstår mer jobb innan helgen är här.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint!Kul att du testa! Blodin kan du ju bli igen om du skulle vilja. Kram före detta blondin (mamma)

2009-11-11 @ 23:29:33
Postat av: Anonym

antar att du syftar på de som jobbar i butik, det sista man gör är att viker kläder hela dagarna. jag i min tur skulle aldrig vilja jobba som frisör, alla är olika.

2009-11-12 @ 12:20:23
Postat av: Sofia

Jag vilker handdukar varje dag! och jag tycker det är skitkul! :D

2009-11-12 @ 18:42:14
URL: http://sofiastalnacke.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy för butiksjobb! man utvecklas inte, håller helt och hållet med dig marica!!=)

2009-11-12 @ 19:10:03
Postat av: Sofia

Butiksjobb är väl ett utav jobben där man kan utvecklas och jobba uppåt. Gud så negativ man kan vara åt andra jobb, spelar det någon roll vad man jobbar med om man trivs?

2009-11-12 @ 20:26:07
URL: http://sofiastalnacke.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag håller med sofia o ovanstående, om det är någonstans man kan klättra och lyckas är det inom handels. tro mig, jag har själv jobbat mig uppåt. men aldrig i livet att jag skulle klanka ner på andras jobb! jag tycker exempelvis inte om att städa, men inte klankar jag ner på städerskor/städare för det. alla jobb fyller sin funktion i ett samhälle, så är det ju! word!

2009-11-12 @ 20:57:18
Postat av: Anonym

haha, värsta fighten här ju!

Tror dock inte marica menade att klanka ner på andras jobb.. alla är ju olika som sagt

2009-11-13 @ 13:13:54
URL: http://fridalinneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0