Onsdag

Idag har jag varit hos Sandey efter att ha varit där i någon timma tog vi en promenad till stan för att äta lunch och eventuellt träffa Manda, men vi fick luncha själva. Vi gick hem till mig för att fördriva tiden, Manda kom förbi en sväng och det slutade med att alla tre låg i sängen med varsin mobil.

Dags att gå till jobbet, började med att klippa mamma och sen satte jag i färgen för att under tiden klippa joakim. När jag kom hem var jag vrålhungring och skulle tina upp snitzel och det gick åt helvete kan jag säga, den blev kockt, tro det eller ej men undertiden luyckades jag bränna min rostade macka. Katastrof!!

Har varit och handlat nu så dags att göra ny mat! SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0