Marica, då, nu och sen

Manda och Sandras tal.


Manda:
Mycket har hänt, på bara ett år har du hunnit med att tatuera dig, varit i Aiya Napa, London och prag
och sist men inte minst så har du gått och blivit en "innebandy fru"

Sandra:
Vi vanliga människor börjar ju fundera då: Marica har en trea och en halv tvåa, båda centralt.
Och vad har jag? En tvåa med Sörse som granne och en katt som skiter inne.
Marica har fyllt 20 och jag fyller 24. Är livet verkligen rättvist?

Manda:
Jadu Sandey, jag har det inte bättre, själv är jag bara 19, har varken tatuering eller innebandy spelare att dregla över.
Med jobbet åker du på glassiga resor till London, själv fick jag nöja mig med minigolf i Tylösand, men glass det bjöd dom i alla fall på. Nädu Sandey, livet är fanimej inte rättvist.

Sandra:
Snart sitter du väl där i din villa i Saint Tropez med chihuahuan i Chanel väskan och en bloody mary i högerhanden.
Själv sitter jag i samma jävla 2:a förtfarande med Sörse som utsikt. Katten har jag tryckt ner i en dior kopia från Thailand och i högerhanden har jag la en avslagen folköl.


Båda:
Men men, vi är inte bittra.
Grattis Marica!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vicken underbar grattishälsning! :)

2009-02-03 @ 19:45:16
URL: http://emmamariabjarned.blogg.se/
Postat av: Emma

Vicken underbar Grattishälsning! :)

2009-02-03 @ 19:52:44
URL: http://emmamariabjarned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0