Söder höjd

Nu är jag hemma hos Sandy på söder höjd har varit i stan och ätit lite mat. Nu ska sandra damsuga därmed sitter jag här och bloggar. Har planer på att åka till borås ikväll men Martin vet inte om han orkar och om det finns tid. Han ska ju åka till umeå imorgon. känns inte som den mannen är hemma någonting. Men så är det att ha en pojkvän som är aktiv.

Det verkar som det har öppnat ett dagis här utanför. Det är 50  ungar som leker utanför 20 stycken bråkar om en och samma gunga brevid står det två snoriga små barn och bråkar om en spade. Tre lärare står vid kanten av sandlådan dricker kaffe och pratar om vad vet jag, helgens bravader.

Ska till jobbet klockan tre och färga och klippa angelica emma och Martin.




Sandey och jag.. haha

Nästa helg är det tjejkväll på oscars GLÖM INTE ANMÄLA ER!

xoxo Mary key

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0