Skärpning

Nu måste jag skärpa mig..

Martin frågade mig häromdagen varförjag inte har tränat på länge? du var ju så duktig ett tag. Men jag hade inget bra svar på den frågan. Men varför blir man så bekväm när man har pojkvän? Det är ju då man ska träna som mest och vara som snyggast. Vem vill ha mig om jag är lönnfet? Nu är det fan dags att komma igång igen hur jobbigt det än är i början. Jag älskar ju faktiskt att träna. Men om man kollar på mig nu och för tre år sedan så är det svårt att tro att jag tränade fotboll 2 ggr/veckan Volleyboll 2 ggr/veckan innebandy 2 ggr/veckan,  matcher och sen gick jag ju faktiskt i idrottsklass med, vilket innebar idrott i skolan 4 dagar i veckan. Ni förstår ju själva det fanns ingen tid till att kolla på tv, nä inte ens att öppna skolböckerna fanns det tid till.

hey ho let´s go!
Beach 2009 here I come!



Snyggt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Mäh! Du kommer aldrig bli lönnfet!!



Vad ställer den där Martin för krav egentligen...

Du är alltid fin!

2008-11-08 @ 11:38:51
Postat av: Rikard

Inte konstig att den bilden blev snygg när det var jag som tog den ;)





... fråga mig inte hur jag hamnade i din blogg förresten.

2008-11-10 @ 23:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0