Tävling

i fredags var jag i Göteborg på deltävlig till sm. ville inte varit med från början men i onsdags var det en tjej i min klass som hoppade av så jag tänkte va fan.. jag ser det som en kul grej och är med, två dagar innan är dock lite sent men men. jag och sarah stog och tränade till klockan nio i onsdags och till tolv i torsdags.

Gick upp klockan fem i fredags morse och begav mig till skolan där vi skulle samlas för att sedan dra vidare. Jag körde och dom övriga i bilden sov givetvis. haha. Vi började med inläggningen som kändes ganska bra, och det visade sig att vi kom 4 och 5. sen var det finish och fingerfön vilket gick as dåligt. tror jag kom 6 på den.
Efter inläggningen var det bruduppsättning. Som var min starkaste gren, men det höll inte i sig så länge. Det började med att mitt stativ gick sönder och jag tappade fokus totalt :( började gråta efteråt så det bliev en katastrof uppsättning tyvärr vilket jag tror gjorde att jag tappade några placeringar. Sist var det utkammning på inläggningen, det var detta momentet som gick bäst för mig under denna dagen och jag slutade på en sjunde placering.  men och andra sidan så får jag nog vara nöjd med det med tanke på hur lite jag hade övat, hade gjort min uppsättning en gång, aldrig gjort en sådan klippning och aldrig slutfört utkammningen så jag känner mig ändå nöjd.

Igår var jag hemma hos malin och kollade på melodifestivalen, åt god mat och drack. sen åkte vi in till stan vid kvart i tolv. hade inte så kul men det var trevligt i alla fall.

På torsdag kommer min älskade syster hem har saknat henne.
Då ska vi gå på wic matchen tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Angelica

jajemensan och en dag nu innan jag åker upp till Skeå behöver jag för att planera jobb till mig, balen åt dig och boendet! Puss

2008-03-19 @ 10:19:16
URL: http://LindbergA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0