Ursch!

Jag hatar verkligen denna årstiden! Den ända man vill göra är att mysa ner sig i soffan/sängen med lite tända ljus och en riktigt bra bok, men riktigt så funkar det inte, inte för mig i alla fall. Mona är på semester så inte ens 1 ledig dag får jag. Det är väl bara att jobba och se glad ut, kulorna måste ju in!

Idag är det Martins namnsdag och jag var så snäll flickvän att jag gick och köpte en fin blomma till honom och sen fick ah nen sak till men det är hemligt än!

Imorgon har ja en riktigt jobbbig dag, förstår ni vad jag menar om jag säger att man lovar att man ska göra massa saker och redan innan sak två är avklarat så är man försenad. Ungefär så tror jag att min dag blir imorgon. Pricken över i är att jag jobbar till 20.00

 

Dålig bild, men ett fantastiskt fint nagellack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0