Galet lyckad helg!

Jag började min ledighet i fredags runt 13. Martins pappa hade kommit till Varberg för att hälsa på och gå på fiskemässa så vi började med en god lunch på paganini därefter knallade killarna upp till Sparbankshallen. När jag kom hem satt ida utanför och väntade på sin maskin som låg i min bil, vi lastade över lådorna och sen åkte vi ut till Tvååker en sväng. Kul att se Chrille, men det stod minnsan ingen kyckling på bordet när vi kom hem!! Well Well, vi åkte hem till mig, fikade, städade och kemtvättade sängen och soffan. Mycket lyckat resultat.  

Vid sex tiden började vi alla på Södergatan 31 göra oss i ordning för att bege oss ner till John´s Place.  Utsökt mat och dricka i goda vänners lag. kan det bli så mycket bättre? Martin och Chrille avslutade kvällen på Bodegan, Tom gick hem och la sig, jag och sofia gick en sväng till Red Room för ytterligare drinkar.

Välldigt lyckad kväll tack mina vänner!

   



Bilder lånade av Sofia!


Kommentarer
Postat av: caroline

du gjorde en 2 dagars mitt underbara hjärta :) vilken lyckad helg d blev :)

2010-06-02 @ 10:58:08
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0