Galet lyckad helg!

Ida ringde mig igår på dagen och frågade hur kvällen såg ut, i det tillståndet kännde jag att inget som hade med alkohol att göra känndes lockande. Men vi bestämde att vi skulle höras av när hon hade slutat och att vi ev. skulle sitta och dricka lite vin och ta en sväng ner till Bodegan. Planerna blev helt ändrade. Jag hamnade återigen på John´s place med Ida, CC och Sandra. Det var drinkar, förrätt, varmrätt, kaffe, vin och även dessert för fröken lyhme! Vilken succé det blev. Vi satt och pratade gamla minnen och skrattade oavbrutet hela kvällen. Det fanns absolut ingenting att klaga på. Strax efter 11 tog vi taxi till Bodegan, men vilken FLOPP det var ju inte en kotte där så vi gick till oscars istället. Vi hade lika trevligt på oscars men var det bara jag som kännde att hela MARKS KOMMUN var där????

Träffade i alla fall massa gamla klasskompisar från högstadiet vilket alltid är lika kul.

En bild säger mer än 1000 ord!

        



           



               


Tack för en fantastisk kväll, ni är så underbara!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kändes*

2010-05-30 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0