Måndag!

Idag har jag varit ledig och jag har fått gjort riktigt mycket faktiskt. Började morgonen med att slänga in en maskin med tvätt, sen en promenad tillsammans med Sara och Messi. Vi gick lite i stan och lite i skogen, jag tycker skorgen är så himla härlig. Tog lite fina bilder men har inte hunnit lägga in dom i datorn, kommer senare! Rundan blev exakt 5,57 km, bra jobbat! Väl tillbaks hos Sara blev det kaffe och frukost!



När jag kom hem igen började jag städa, oj oj oj. Har städat på dom mest konstiga ställen där man lätt glömmer och där men helst inte vill städa. Det glänser i alla fall här hemma nu, har stundtals legat på knä och skurat. Nu är det i alla fall skinande rent och jag är just nu inne på 6:e maskinen med tvätt så snart är det klart också. När Martin kom hem från jobbet blev jag sugen på att fortsätta min dag som hemmafru så jag bestämde mig för att göra pannbiff. Sagt och gjort nu ska vi strax äta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0