Måndag!

Måndag och jag är ledig. Idag är en sån dag som jag känner mig ensam. Sara var nyss här och fick mig att känna mig lite midre ensam, vilken underbar tjej hon är! Vad ska jag göra idag? ingen aning, det enda jag har inbokat är ett besök hos jessicka klocka ett om inte lilla knodden har tittat ut än! Hoppas inte :) Ska väl förska städa lite här hemma idag med men det lockar inte speciellt mycket när det är så himla gott väder ute. Vi får väl se vad som hinns med annars är jag ledig på Torsdag också.

Ska försöka lägga upp lite bilder från i helgen och förra helgen men det får blir senare i så fall. Har inte orkat ta fram min dator och lägga in bilderna än!



Tänker lite extra på min fina sambo idag! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0