Halva veckan avklarad!

Har en kund som sitter med färg så jag passar på att blogga lite under tiden. Idag är det onsdag och snart helg igen, skönt! Jag är lite orolig över det här askmolnet, Mona ska komma hem idag och jag ber till gudarna att hennes flight går som den ska annars sitter jag ordentligt i skiten. Jag har knökat med kunder och mona med så jag vet inte hur jag ska lösa det om hon inte kommer hem. Som det verkar nu så är det lugnt men vem vet!

För ganska exakt ett år sedan var det samma typ av naturkatastrof, då var Mona också på semester och blev strandad i tre dagar extra. Hon tyckte det var toppen samtidigt som jag slet som ett djur från tidig morgon till sena kvällar.

Fredag åker vi förhoppningsvis till Borås över natten. Jag har saknat allihopa jättemycket, igår hade jag en riktig Borås-dag, ville bara vara med Svärmor, Svärfar, Svägerska osv. men det är lite svårt att få ihop tillfällen att träffas ibland så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0