Ny ljusstake från min styvrar och lite nya...

img_0825 (MMS)

Ny ljusstake från min styvrar och lite nya servetter som jag inhandlade i helgen. Nu innebandy. Vinst i dagens match. Första halvan av matchen briljerade warberg fullständigt man känner att det är slutspel så fort man tar ett kliv in i hallen, alla är taggade till tusen. Andra halvan av matchen var det mycket hets på planen vilket visserligen är kul att se på. Det var mycket gap och skrik på rad sju idag med, dom minst otippade gapade som om det inte fanns någon morgondag, kul tycker jag. Efter lite skott träning med 34  i förmiddags fick han näta 2 gånger ikväll. Snyggt!! 8-6 slutade matchen. Nu kvällsmat och läggdags!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Styvrar?

2011-03-23 @ 12:23:04
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0