Igår var jag nere på stan en snabbis, hitt...

img_7199 (MMS)

Igår var jag nere på stan en snabbis, hittade en klänning som jag blev kär i. Hängde undan den och gick hem, fortfarande med klänningen i tankarna. Berättade om min upplevelse för Martin. Hade en jobbig natt med konstiga drömmar och för lite sömn. Gick upp runt halv åtta, åt frukost och begav mig till jobbet. Pratade med Martin under dagen då han berättade att våran badrumsmatta och vårt nya duschdraperi hade kommit. När jag äntligen var klar på jobbet körde jag som en biltjuv hem för att hinna dricka kaffe och Chilla lite. När jag går in genom dörren inser jag ganska snabbt att Martin har städat. Jag går in i köket där jag möter en bukett blommor. Går vidare in i sovrummet där jag ser denna påsen (se bild) på sängen, som ni förstår hade han köpt klänningen. Vilken fantastisk sambo jag har. Han är så himla underbar, jag har världens bästa pojkvän! Tyvärr slutade denna kvällen med en sur förlust, nog om det! Nu blir det Soffhäng och snart sängen, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0