FREDAG!

yo!

Då var det redan fredag igen. Helgen är fortfarande oklar men det verkar som det bli förtäring av alkohol med mina härliga tjejer i alla fall

Jobbade halvdag idag, vid halv fyra gick vi ner på stan och åt "lunch" (får man kalla de lunch så sent?)
Det blev fläskfilé med pasta och ädelostsås på paganini, supergott!
Efter det strosade jag och anja runt på stan en stund, men vi fick väl inte direkt gjort något vettigt, vi var inne hos sara en stund och pratade. Anja fick ju i och för sig med sig lite dricka hem i alla fall.

Jo jag fick förresten med mig ett nagellack hem, en stående favorit.
Köpte ett förra våren men det tog slut igår !



Har även gjort mina naglar i ********* denna gången. Sjukt snygga men jag väntar ett tag
med att lägg upp en bild för det finns en viss person som läser min blogg och sen gör hon likadana naglar som mig, det har hänt dom senaste 4 gångerna så därför håller jag lite på det!


I onsdags hade vi rikitgt tjejmys här, tacos, läsk, godis, choklad, chips, tv och världens mysigaste människor som jag är så glad att jag har fått lära känna! ja ni fattar ju.


Kommentarer
Postat av: caroline casparson

Miss u babe! Du får komma ner till h-stad snart så får vi ha en heldag med massa prat o kanske en liten utgång på de :)

2011-03-11 @ 18:36:14
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0