Det har blivit ganska mycket bloggande frå...

img_9799 (MMS)

Det har blivit ganska mycket bloggande från mobilen men det är för att min dator inte mår så bra, så den är på semester ett tag. I lördags var det Tjejmys hos ida, jag Fick tyvärr avvika tidigare än jag hade räknat med. Vi myste ner oss i soffan, tände massa ljus och njöt av tystnaden under earth hour. Inte så dumt det heller. Efter en halvtimma gick vi ut på en promenad. Dom hade faktiskt släckt ner några få gator i stan. Bra jobbat! Minus till Sofia som hade på tvn. Igår var det dags för kvartsfinal fem och jag var mer nervös än Martin, shit va jobbigt det var. Skrek så mycket på matchen så jag är hes. Det blev vinst och det är de viktigaste. För er som missade dagens match så kan jag berätta att AIK har åt ut. Hej då, bye bye, aufwiedersehen, adios, arrivederci, ja ni fattar. Nu blir det warberg-falun i semifinal redan på onsdag. tröjan hänger redan framme och vi har redan börjat tagga!


Kommentarer
Postat av: Angelica

VAAAAAAAAAAAAA? Har dem åkt ut? De är för bra för å vara sant! Va kul att de inte blir samma lag i final som alltid.

2011-03-29 @ 22:30:20
URL: http://lindberga.blogg.se/
Postat av: Caroline

Love u

2011-03-30 @ 22:29:01
URL: http://www.casparson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0