Warberg-AIK

Vilken match, jag tror vi på läktaren var minst lika svettiga som killarna nere på planen.
Helt klart en undehållande match på alla vis och skönt att det slutade med seger till Warberg.

I periodpaus nr.2 var det pingis även den matchen spelades mellan Stockholm och Warberg
j-o waldner
spelade givetvis för stockholm och Jörgen Persson för Warberg snacka om pausunderhållning.
Hyffsat säkra killar. Jag brukar inte gilla pingis men detta var verkligen värt att se. Waldner hade en ljumskskada (tror jag) så han hade en ersättare, kommer dock inte ihåg vad han hette men han fick i alla fall hoppa in. Han placerade pingisracket i byxlinningen och spelade med "magen" IMPONERANDE!!

Nu ska jag förflytta mig till sängen, imorgon är det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0