God morgon mina vänner. Har varit dålig på...

img_0628 (MMS)

God morgon mina vänner. Har varit dålig på att uppdatera i helgen men det har knappt funnits tid. I fredags var vi som sagt på john's place, det var jätte god mat och glada människor. Kvällen avslutades hemma hos oss med drinkar. Vaknade halv tio i lördags då hade pappa varit på kvantum och inhandlat frallor, ost, skinka ja ni fattar. Sen var vi bara hemma hela dagen och fixade å så. I söndags gick jag upp vid nio, hoppade i mina träningskläder och tog en promenad ner till friskvågen där det var dags för zumba. Jag blev positivt överraskad och tyckte det var ganska kul men bara man fortsätter så man kan allt helt hundra så blir det ännu roligare. På vägen hem gick jag om kvantum för att handla lite gott till fikat. Var hemma 12.10 och klockan 13.00 skulle några kompisar komma på tårta/fika så det blev ganska stressigt. In i duschen, blåsa håret, fixa tårta, sminka lite, på med kläder, tillbaks till tårtan, på med kaffe, vips så plingar det på dörren. Fick massor av fina paket av mina härliga vänner. På eftermiddagen var det match vilket tyvärr slutade med förlust. Slutpratat om det. Kvällen spenderades med min underbara sambo och Solsidan såklart. Igår fick jag frukost på sängen av Martin eftersom jag var uppe före honom i söndags, han är så söt! nu, jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0