HELG!




Då är redan denna helgen över, tiden går så fort. Min helg har spenderats hemma hos svärmor och svärfar liggandes i soffan. Fy va dåligt jag har mått stundtals!  Nu känner jag mig lite piggare efter diverse mediciner men jag är ledig imorgon med och på Tisdag är jag förhoppningsvis fit for fight!



Här är mitt lilla medicinlager!


Jag har massor med fundeingar att ta itu med och fatta ett viktigt beslut!
Mina nära vänner vet vad jag pratar om och jag kommer berätta så fort
jag kan, håll ut!


Nu blir det soffhäng och SOLSIDAN!!!!

Kommentarer
Postat av: frida

älskar iittala glasen, så jäkla snygga och det bästa är ju att man kan använda dem till iprincip allt :-) Måste köpa såna själv. Ha en fin kväll. Kram

2011-03-03 @ 19:54:46
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0