Idag har Messi varit hos mig hela dagen, v...

img_0727 (MMS)

Idag har Messi varit hos mig hela dagen, vi har fått gjort väldigt mycket. Vi började morgonen med promenad 07.00. Naturligtvis var sara med också. Vi drack kaffe hos sara, jag gick hem så sara och Messi fick lite tid tillsammans innan hon lämnade honom hos mig. Damsugning av lägenheten, tvätt, svabbat golv, diskat, lagat mat, rensat garderober,  promenerat och myst, det har vi hunnit med idag! Riktig mysig dag tillsammans med min favorit hund! Som ni ser på bilden är han helt slut, han somnade med huvudet på skohyllan. Snart kommer fina sara hit så nu ska vi passa på att mysa!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det ser änna gött ut :)

2011-08-17 @ 17:40:12
URL: http://LindbergA.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0