Måndag!

Vilken härlig dag jag har haft idag. Började dagen med en lugn förmidda. Vid lunch gick vi ner till Martins jobb för att invänta ett paket men vi orkade inte vänta så vi gick och åt lunch på en uteservering. Satte oss  i solen en stund och bara njöt av denna undebara vår som äntligen har kommit.



När vi kom hem satte vi oss på innergården med varsin kopp kaffe och solade en stund. Efter ungefär en timma bestämmde vi oss för att göra lite nytta, Martin gick till gymmet och jag tog ut Messi på en långpromenad, HÄRLIGT! Träffade även några av mina favoriter, Kimmo, Emma och Harry! Kvällen avslutades på S31 med grill och härliga människor, det är vardagslyx!





Jag har även hunnit med endel annat idag som städning, tvätt och disk. SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0