Hotell Avalon

För två veckor sedan hade jag och Martin bestämmt oss för att slå två flugor i en smäll, Martin skulle på kurs i Göteborg så vi passade på att boka in oss på ett hotell och bara vara med varandra. Vi bokade Hotell Avalon och valde att lyxa till det lite extra med ett lite finare rum. Sagt och gjort, vilket fantastikst hotell. Det var värt varenda krona!

Här kommer lite bilder!



På Söndagen gick vi upp 07.30 och åt en fantastisk frukost sen gick Martin iväg för att gå på kurs jag tog det lugnt på hotellet och väntade på att butikerna skulle öppna. Vid kvart i tolv checkade jag ut och gick ner på stan och shoppade. Har inga bilder på det jag shoppade så det får vi ta en annan gång! 

Det var allt för idag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0