Tisdag

Jaha då var veckan i full gång igen.

Min lediga måndag skulle gå till att jag och Louise skulle färga varandras hår, så blev det inte.
Istället tillbringades nästan hela dagen på stan. Gick ner vid tio för att beta av den svåraste biten, present till Angelica men det gick snabbare än förväntat. Fick till och med köpt ett par örhänge och en ring till mig själv. Klockan tolv var jag klar så jag gick ner till Campus pch gjorde syster sällskap på lunchen.

Halv två var jag hemma igen, helt slut. Bestämde mig för att ta en power nap som blev lite mer än en power nap. well well. Vid tre mötte jag upp Lis, Anja, Sara och Angelica och det var återigen dags för lunch/fika som varade i 3 timmar men trevligt hade vi.

Kvällen var relativt lugn, när klockan närmade sig ellva föflyttade vi oss från soffan till sängen och kollade på Tennisen, som tillslut blev vinst för Söderling!

Idag har jag jobbat som vanligt och avslutade dagen med massage innan jag begav mig hemmåt. Resten av dagen har tillbringats med syster yster som fyller 24år idag.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0