Tisdag

Igår kväll var jag och Anja kockar, vi gjorde en tacopaj och när vi ändå var inne under kategorien paj så blev det hallonpaj till efterätt. Shit va mätta vi blev. Vi fick matkoma allihopa till och med Nicolina. Runt tio åkte Anjis och Linus hem, jag och Martin kollade "lite sällskap" och zappade över till tennisen emellanåt. Tillslut blev det Robin Hood. Tro det eller ej men jag tyckte den var ganska bra och det trillade ner en och annan tår på min kind.

Idag blev det sovmorgon, kaffe med Lo, sedan jobb och bokföring resten av dagen. När jag kom hem blev det mys i soffan med Nicolina och sedan drog killarna på träning. Då sysselsatte jag och Anja oss med att kolla idol och Såld på hus!

Idag har jag fått ett par örhängen av min fina sambo, han är världens bästa!
Älskar dig Martin!

 Jag och Martin för ca 2 år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0