Söndagsmys och valvaka

Kom hem från Borås runt åtta sen dess har jag legat som en säl i soffan och bara slappat.
Tända ljus, morgonrock och täcke. Kan det bli bättre?

Ni som känner mig vet att jag dricker alldeles för mycket coca cola, men idag när vi var på ica så hittade jag en coca cola cherry, har aldrig sett det förut och jag var såklart tvungen att köpa den. Någon som har smakat?

Visst ser den god ut? Funderar på om jag ska hämta min nu!

Imorgon blir det nagelfix, kvalitetstid med Angelica och så ska jag eventuellt färga håret!
Just det, fick en knäpp och beställde ytterligare en lampa som förhoppningsvis kommer i veckan och jag hoppas innerligt att det dimper ner en liten lapp i brevlådan imorgon. Fick även beställt en sak till idag men det dröjer nog ett tag innan det paketet kommer. Ska även beställa något snyggt partyskal till iphonen!

weeeeiii!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0