Min lediga Måndag

Hade en jättemysig ledig dag i Måndags.

Klockan ringde 06.30 vi gick upp som två zombies, åkte ut till toveks och lämnade in bilen för service. Tog lånebilen, världens största familje bil in till stan och åt en riktigt god frukost på Stadshotelet. Blev dock besviken på äggen som skulle vara hårdkokta men som rann, sånnt gör mig så irriterad särskillt en tidig morgon när jag är trött.

Efter en lååång frukost åkte vi ut och hämtade bilen igen, åkte hem en snabbis och bytte kläder. Ringde och väckte Louise  och runt nio var vi på väg till Ge-kås för att inhandla diverse städ och tvätt grejer. Eftersom vi visste precis vad vi skulle ha så gick besöket välldigt fort och vi drog sedan vidare till Falkenberg för att sprätta pengar. Väl hemma igen började klockan närma sig två och då stog det tennis på schemat. Jag Louise och Martin, Jag och Lis höll oss i en klass för sig och Martin latchade mest.

Efter tennisen var det en fika bokad med Anja, Frida och Sara. Hade tänkt mig en snabbfika för att hinna hem och tvätta men tiden bara sprang iväg. Vilka härliga tjejer. Det känndes som vi hade kännt varandra hela livet men inte hörts på ett tag.

Efter fikan gick vi till kvantum och inhandlade lite mat och kvällen avslutades med soffhäng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0