Klagomål!

Fick just klagomål på dålig uppdatering men jag har inte haft tid att blogga. I fredags efter jobbet åt jag, Mattias och Martin kvällsmat sen joinade Anja och det blev bara soffhäng hela kvällen.

Igår på förmiddagen åkte jag och Mattias till colorama och inhandlade allt som behövdes för att måla. Vi åkte vidare till Anjis och hämtade lite mer grejer sen hem. Vi satte igång med att maskera och spackla. Mattias skickade ut sms till alla i laget att dom som ville äta lunch skulle komma till TG halv två. Väl där gick vi till Harry´s där det blev en god lunch och många blev vi. Jag, Mattias, Chrille, Anja, Linus, Frida, Kim, Rikard, Henke, Ålen, och Simon (tror jag fick med alla)

Direkt efter maten åkte vi till brearedshallen för att kolla innebandy, Tvååker-Halmstad. Riktigt tråkigt faktiskt, vilken skillnad det är på innebandy och innebandy. Men blir bortskämd med Superligan! På onsdag smäller det och Mary kommer få gåshud vid årets utspring till en fantastiskt bra låt.

Lördagkvällen spenderades hos Louise och Jennie mycket prat och god dricka! Jag och Anja valde att inte gå ut så vi begav oss hem runt tolv snåret.

Idag har målning stått på schemat, det har gått som en dans. Villket TEEEEAAAM vi har varit. Klockent!


Bilder kommer senare!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är viktigt att nämna vilka som var med i teamet när man berömmer dem;) haha fan va vi är bra!

2010-10-16 @ 18:10:08
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0