helgen

Jaha, då var det dags att presentera helgen som gått.
I fredags efter jobbet hade jag och Anja en mysig eftermiddag på Kungsmässan. Vi gick och kikade runt i alla möjliga affärer, fick inte med oss ett enda nytt plagg hem men vi fick pratat massor i alla fall. Det ända positiva var att vi sparade pengar. Väl hemma kliade det i fingrarna och jag satt återigen vid datorn och klickade hem lite nytt till garderoben.

Halv nio ringde klockan i lördags och det var dags att bege sig till förlanda och kolla på min kusin som kör rallycross. Välldigt kul att titta på faktiskt, största nackdelen var att man blev så skiten, ursch kännde mig som världens skitigaste människa och jag hade dessutom valt helt fel kläder. Folk glodde på mig som om dom aldrig sett en människa förut men jag skulle ju faktiskt vidare på annat efter. Jag hann se två heat sen var det dags att dra vidare till landvetter.

Stod och kollade på folk en bra stund innan Sofia och Ida äntligen kom ut. Bruna och fina, gud va avundsjuk man blir. Jag vill också vara brun. Vi åkte raka vägen från Landvetter till Sparbanken Wicory Center  för att kolla innebandy, träningsmatch mellan Warberg och Linköping som slutade 8-3. Sen tillbringade vi resten av kvällen med god mat och soffhäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0