OPI



OPI kommer med ett nytt nagellack i mitten på November som är dyyyng snyggt och ska bli mitt så fort jag får syn på det, kommer visa det på bloggen när jag har fått tag på ett exemplar!

Imorgon ska jag tillbas till Osteopaten i Kinna och se vad som händer med min rygg, direkt efter har jag tid hos Jessica för att fixa naglarna, hon var sugen på att göra svart glitter och jag är inte den som är den så jag kör nog på det! måste bara få se färgen först!

Har glömt berätta att andra laddningen från Victoria Secret kom förra veckan,  LOOOVE IT!!
Väntar på några till paket som förhoppningvis ramlar in här i dagarna! Har beställt en lampa, ett sällskaps spel, jacka, mobilskal och lite annat smått och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0