Nästan hela lördagen spenderades tillsamma...

img_1572 (MMS)

Nästan hela lördagen spenderades tillsammans med syrran! Vi började dagen med frukost och menade hon jobbade så gjorde jag lite allt möjligt. Började med en härlig dusch och en ordentlig peeling på kroppen, när jag kom ut ur duschen peelade jag även ansiktet och allt med en 24 karats guld perling. LYX. Sen snärjde jag in mig i tillhörande kräm och blev som en ny människa! Satt och kikade runt på lite kläder och hittade en skjortklänning från acne som var fantastisk och jag blev kär. Hittade även en lampa och ett nytt överkast. Att shopping kan få mig på så bra humör, unbeliveable! På kvällen skulle min fina vän Björn fira sin 25 års fest, jag hade annat planerat så jag fick tyvärr tacka nej och eftersom inget blev som planerat så tillbringades kvällen hemma i soffan med ett glad vin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0