Har blivit bekväm av mig och föredrar att ...

img_1524 (MMS)

Har blivit bekväm av mig och föredrar att mobilblogga. I helgen har det blivit lite shopping bl.a. En jacka, ett par skor, tights, en kavaj, skal och lite annat småplock. Kan inte riktigt bestämma mig angående vinterjacka ska jag köpa ny Eller inte? Har ju några kappor och en klassisk boomerang jacka som ALLA andra i denna stad. Blir det någon ny så blir det troligtvis en moncler (den som jag visade för ett tag sen) eller en parajumper. svårt val. Min söndags sysselsättning blev som alla säkert kan gissa, innebandy. Riktigt kul idag faktiskt. Imorgon blir det troligtvis en sväng till falkenberg, ska inhandla en lampa åt svärmor. Xoxo Mary


Kommentarer
Postat av: Caroline Casparson

Jösses vad du shoppar! Ska vi ta en dag i gbg snart? :)

2010-10-25 @ 11:11:54
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0