. . .

Ja då var man inne i en ny arbetsecka igen, helgen gick lika fort som vanligt. I fredags var det myskväll här hemma inget avancerat alls. I lördags blev det en shoppingrunda på stan och Lunch med Louise. När vi var mätta och belåtna gick jag till Harry´s och mötte S och C där det blev lite vin. Sen förflyttade vi oss hem till Carro där jag höll Adam sällskap när hon duschade, det blev även ett glas vin där sen var jag tvungen att gå hem.

Bowling stog på schemat och ni som känner mig vet att jag är så fantastiskt dålig på bowling men resultaten blev över förväntan. Kom i alla fall inte sist. Resten av kvällen spenderades i soffan.

Gick upp tidigt i Söndags och det var dags för mig att utbilda mig i vaxning. Tempot var högt och det var mycket att ta in men det var jättekul. Så nu är jag utbildad och klar! Wooow!

Igår kväll var det dags att fira älskade Sofia som fyllde 22 år! Det vart fika och tårtkalas dörr i dörr.

 

Idag ska jag bege mig upp till Frölunda och återigen försöka få ordning på min slitna rygg.



Fick även ett litet paket på posten igår, nu har jag äntligen fått Iphone 4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0