Tisdag 30/11

Idag har jag hunnit med en hel del, sovmorgon först av allt. Efter det begav jag mig till jobbet där jag givetvis jobbade åkte hem till pappa och fick lite mat i magen, rensade igenom alla jul lådor och tog beslag på mina tomtar som ska pyntas med på Södergatan. Hem till Varberg igen handlade, lagade mat och gjorde grundinställningarna på pappas nya iphone. Sen droppade det in lite folk. Angelica, Sofia och Marcus är standard på Tisdagar sen kom Frida och min älskade pappi lappi. Vi fikade och fixade lite med telefonen. Klockan rann iväg och runt halv ellva trillade även min älskade sambo in!  En riktigt mysig kväll blev det.

Imorgon är det jobb i vanlig ordning.  

Lovade bild på håret men har helt glömt av, ska försöka imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0