Sofi Fahrman



När vi åkte till Kreta i somras köpte jag denna boken, jag var inte alls sugen på att läsa, men tredje dagen när vi gick till straden så stog jag och tittade på den och tänkte okej, jag får väl ge den en chans. La mig ner i solstolen och började läsa, sen var det kört. Jag var heeelt fast. Dagen efter var det utläst!

En bra bok som jag kan rekomendera till er som inte har läst den!




Nu har bok nummer två kommit ut i bokhandeln, jag kan knappt bärga mig. Satt oh läste på Sofis blogg och där fick jag information om att hon kommer till Trädgår'n så biljetterna är bokade och klara. Kommer bli AMAZING!

Tjejen från Borås kommer till Göteborg och jag ska dit!

Kommentarer
Postat av: olivia

vart bokar man biljetter? :)

2010-11-14 @ 19:17:57
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0