Sitter just nu hos Annika och får fotvård,...

img_1738 (MMS)

Sitter just nu hos Annika och får fotvård, det är verkligen lyx. Hon är jätte duktig. När jag är klar står shopping på schemat. Det kliar i fingrarna på mig. Var på kvantum idag på morgonen och hämtade ut ett paket med tre klänningar och ett diadem. Skönt med lite nytt, rensade garderoben förra veckan  så jag måste fylla på lite igen.  Igår hjälpte jag min kära pappa med lite grejer vi avslutade på systemet och jag köpte års glöggen med smak av saffran och en choklad glögg så nu är jag snart helt förberedd för första advent. Måste köpa pepparkakor och ädelost bara.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Saknar min SIS <3

2010-11-27 @ 22:01:09
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0