. . . .

Jag hade skrivit ett lååångt inlägg tidigare idag, men någonting hände med min dator så det försvann så här kommer ett nytt försök.

Har haft en riktigt trevig helg. I fredags efter jobbet inhandlade vi god mat bestående av kött som vi givetvis stog ute i regnet och grillade, hemmagjord marinerad klyftpotatis, bearnaisesås, sallad, vitlöksbröd och en fetaoströra. Yammie. Vi hade även söta Nicolina här över natten. Så himla mysigt, tror dock inte att Martin tyckte det var lika mysigt eftersom det slutade med att han fick lägga sig på soffan.

I Lördags kom cc hit efter sin tenta, hon stog för bullar och jag för kaffet. Vi satt ute en bra stund och pratade om allt mellan himmel och jord. Cc bestämmde sig för att trampa ner till damernas men jag satt kvar på innergården och stekte, och herr Emanulesson var inte sen med att joina. Han är rädd för att halka efter med brännan. Jag måste ju ta alla tillfällen jag får att sitta och steka eftersom jag inte har förmånen att ha 7 veckor semester i sommar så om han mot förmodan skulle halka efter så kommer han ikapp tids nog.

Efter solningen var det dags att bege sig bort till familjen Engberg/Dahlquist där grillning och alkohol stod på schemat för dom flesta. Lite senare ägnade sig herrarna åt fotboll och Champions League final. När första halvlek drog baysen hem till Henke för att forstätta kolla. Vi tjejer satt kvar,drack vin och pratade. När klockan tckade mot ellva så begav vi oss hem till henke med, mötandes av en drös 17 åringar när vi kom innanför dörren. Lustigt nog stog dom och porrdansade. HAHAHA!! Men när dom såg att vi kom så dog "porrdansandet" ganska snabbt. Kvällen avslutades på Oscars och det blev en riktigt svettig kväll. Men shit va roligt vi hade.

Gårdagen bestog av flötig mat, promenad och två filmer. Så som en söndag ska vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0