Såja..

Då var bloggen lösenordsskyddad.
Vilken lättnad att slippa höra folks åsikter om allt och alla.

Känns skönt att Kvartsfinalen i innebandyn är avklarad och nu står semifinal på schemat. Ingen rolig information men tänk om 10 år om jag går tillbaks och läser, då kan det faktiskt vara kul. Eftersom dom vann i fredags så bestämde vi oss för att åka till Hotel Hilton i Borås. Det är säkert många som aldrig har bott där eftersom det är Martins mamma och pappas hus.

Igår när vi kom till Borås åkte vi upp till Paradiset tosseryd där Martins syster med familj bor. Det bjöds på mycket god mat i form av grillat, klyftpotatis, vitlöksbröd, sallad och några olika kalla såser. UTSÖKT! Det blev även endel alkohool upptill och hela kvällen avslutades med kortspel.

Idag åkte vi upp till tosseryd igen, vi började med att äta en god lunch bestående av fläsfilegryta med korv, oliver, paprika och syltlök. Ris sallad och bröd därtill, mycket gott. Idag var det kock Anette som lagade maten.
Därefter gick vi ut i stallet, tog in hästarna för att lite senare rida. Alice var först ut därefter jag. Shit va längesedan jag saatt på en hästrygg men jag höll mig uppe i alla fall.. Tosseryd har ju fått en ny familjemedlem också, lilla Sigrid som är en hund. Hon är verkligen jättesöt!



Nu spelar Barcelona match och som ni förstår sitter det manliga könet bänkade framför tv:n.

Imorgon checkar vi ut från Hilton och beger oss mot Varberg igen. Ska träffa Louise imorgon och förhoppningsvis blir det träning eller ev. en långpromenad. På Tisdag har vi middagsplaner jag och louise, Vi ska ge oss på att öra en stek. Yammie.

Nu får det räcka för idag, bilderna kommer upp när vi kommer hem..

Kommentarer
Postat av: louise

saknar dig och ser fram emot våran middag ! =)

2010-03-21 @ 22:44:42
URL: http://louisebartholdsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Red inte Martin? Vilken söt liten vovve :)

2010-03-23 @ 10:13:04
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0