Dags for uppdatering

Sitter i skrivande stund pa cafe nero och kollar pa fotbollen. Har haft en riktig slapp dag idag eftersom vi brannde oss bada tva igar. Det kanns som man maste ligga och pressa hela dagen imorgon med tanke pa att vi snart ska hem men om jag kanner mig sjalv och martin ratt sa kommer det inte att handa.

Lag och drog oss ganska lange idag med pa grund av vara rosa/rod/bruna hy. Traskade ner till stranden tillslut men blev inte langvariga idag heller.. Nar vi kom hem blev det kaffe och power nap for martin, jag kunde dock inte slita mig fran boken aven fast jag verkligen fick anstranga mig for att halla uppe ogonen.

Gick en svang och kikade men det finns mest skit har faktsikt. Vi fick i alla fall kopt anettes bestallning pa en golfkeps. nojda gick vi darifran och rakt in pa en rasturang for cara magar skrek efter mat. Proppmatta efter tre ratters sitter vi nu och haller i oss varsin drink. Livet ar harligt!

Saknar mina vanner!!

Kommentarer
Postat av: caroline

saknar dig oxå hjärtat

2010-07-08 @ 20:10:39
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0