EGEN FÖRETAGARE

Jag är som ni säkert redan vet, egen företagare. Vilket är jätte kul, men det tar endel tid att fixa och trixa med diverse saker så som papper, tillstånd, beställningar o.s.v. Så som ni förstår har jag tillbringat mycket tid med det senaste tiden. Jag ber om ursäkt och jag ska försöka bättra mig med uppdateringen.

Ni är alla hjärtligt välkommna att komma till mig. Det är bara att höra av sig.
Salong: 0340-38899
Mobil: 0708-538228

Nu i Februari är det 10% på alla behandlingar, inte så mycket att hänga
i granen kanske men många bäckar små.



Mitt nya liv med träning har också kommit igång. Igår var jag och Louise på gymet i 1 ½h idag var det Spinning och Core på schemat. Känns skönt.
Imorgon blir det tyvärr ingen träning för min del, ska jobba på dagen och på kvällen är det födelsedagsfirande för Chrille som fyller 25år idag.

GRATTIS!

(Bild lånad av sofia)


Kommentarer
Postat av: MARIELLE

kanske man ska börja åka til vbg för frisering :)

2010-01-27 @ 13:04:57
URL: http://fuckingmonster.blogg.se/
Postat av: Angi

jaa du hade så rätt så. Är helt fast i ansiktskrämen också:) Bra där!

2010-02-09 @ 23:47:53
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0