Okej, dålig uppdatering men förra veckan v...

img_1907 (MMS)

Okej, dålig uppdatering men förra veckan var jag sjuk. Hade fruktansvärda smärtor i magen, illamående och feber men nu är jag på benen igen och har mycket hängandes över mig på jobbet. Inte riktigt rätt tid på året att bli sjuk men man kan ju tyvärr inte göra något åt det och jag  är verkligen inte den som är den utan jag brukar kunna bita ihop och ta mig till jobbet oavsett men denna gången gick det bara inte. Det har hänt endel annat också men det är inget jag vill dela med mig. Nu har i alla fall en ny arbetsvecka dragit igång på torsdag och söndag är det dags för match igen. Ja det är full fart framåt mot jul. Mycket på jobbet innebär att det går fort och snart är jul och nyår som bortblåst. Önskar att jag kunde legat kvar i sängen idag, där låg min fina sambo och det är svårt att slita sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0