Borran!

Lördagen spenderades i våran nya fina bil. Jag, Martin, Marcus och Angelica åkte upp till Färgelanda och hälsade på min mormor och morfar. Mys.

När vi kom hem var det fotboll.  Jag, Martin, Joakim, Mattias, Magnus, Kim och Frida satt å trängdes i vårat vardagsrum. Nicolina och Honey var ju naturligtvis med också. Jag tyckte inte fotbollen var så där jätte intressant så jag och frida hällde i oss en flaska rött. Yammie!

Igår fick vi för oss att åka till Borås och överraska Martins föräldrar. Så kvällen spenderades på 20. Alice, Tom och Siggan drar tapeter, Jag och Martin ska åka en sväng till stan. Måste i alla fall åka till Ittala och köpa nya glas, eftersom NÅGON dansade in i vårat vitrinskåp på midsommar!

Tack och Hej!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0