. . . <3

Jobb veckan är avklarad och eftersom jag är ledig imorgon så kan jag inte somna, det är konstigt. När jag ska upp och jobba och vet att klockan ringer 07.40 så somnar jag som ett litet barn på kvällen men när jag vet att jag är ledig så kan jag inte somna tidigt. eller kan och kan men det känns så skönt att kunna vara uppe några timmar extra.

Imorgon har jag endel på tapeten.
-Först och främst så ska jag sova tills jag vaknar, men jag har en magkänsla som säger att någon ringer och väcker mig vilket allt som oftast händer när jag är ledig.
-Ta en kaffe med Louise på hennes lunch
-Lämna tillbaks glasögonen som jag lånade hem i måndags.
-Ta en kaffe på stan men min fina vän Caroline om hon hinner.
-Tvätta sista maskinen med tvätt
-Inhandla lite bra ha saker
-packa väskan inför en helg på Hotel Hilton i Borås

Har missat något men kommer inte på vad just nu.

Kan man ha en bättre fredag?


Jag har en sån där underbar känsla i hela kroppen och det är bara för att jag har världens finaste pojkvän som just för tillfället ligger och snarkar i sovrumet. Det positiva är att det är inte "dåliga" snarkningar utan bara sådana som tyder på att man sover gott.. (kom på det själv) Jag har världens finaste vänner som ställer upp i vått och torrt, likaså min syster och mina päron. Jag har planer på gång som bara får hjärnan att slå volter av lycka, men jag vet inte om mina planer är lite för mycket kanske. Får suga på den karamellen ett tag.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Like :) Man måste våga satsa för att vinna sägs det..

2010-05-06 @ 22:37:46
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0