Min dag i ord.

Började dagen med att tvätta eftersom jag inte blev klar igår. När M kom hem från jobbet var Angelica här så vi gick ner på stan för att äta lunch. Mätta och belåtna gick jag och Angelica till Espresso House för att dricka kaffe. Sen skjutsade hon mig till Emelie där jag spenderade någon timma med henne och Honey, sötisar. Hann i stort sett bara komma innanför dörren innan Sandey ringde och frågade om vi skulle ses, Varför inte. så jag traskade ner mot stan igen och återigen var jag på Espresso House. Dom har ju lätt stans BÄSTA kaffe. Vi satte oss i solen och bara njöt och pratade om sånnt som bara vi gör. Därför älskar jag denna lilla prick.

 

Nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att min man ska komma hem så vi kan laga mat, jag brjar bli riktigt hungrig nu. Denna helgen ska jag inte förtära någon alkohol, vi får se hur det går men förhoppningsvis bra. Sitter och tänker på caspar i skrivande stund. Vi skulle lunchat idag men hon skulle plugga, träna, städa och sedan jobba. Vilken flitig kvina alltså.

Här kommer lite bilder från veckan som gått: 


     
Härliga bilder vid havet

              
Gudmor & Honey                      Brillorna på...

      
      Tycker denna bilden är härlig, Em håller på 
      att göra årets vurpa


                        
             Honey visar att hon kan hoppa högt


        
         Gudfar & honey           Honey gillar min badrock


                     
                      Hon älskar att ligga
                         innanför tröjan




      Honey och matte pussas


Kommentarer
Postat av: sara

vilka härliga bilder.

2009-09-18 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0