jaaahoppp

Då är denna veckan snart avklarad med, shit va veckorna går snabbt. Hade en ny kund idag, hon var så himla mysig måste jag säga. Kan bli en favorit :D  Imrogon ska jag gå på bomässan, någon som är sugen på att hänga på?

Har fått så fruktansvärt ont i/på mitt ögonlock någon som vet vad det kan vara? känns typ som ett blåmärke fast det pulserar, inte så skönt som ni förstår. 

Förövrigt har jag planer på att lägga ner bloggen, vet inte vad jag ska skriva om. Ändå är ni förvånansvärt många trogna läsare trots att jag är så dålig på att skriva.  Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Angelica

De kan vara en vagel!

2009-09-25 @ 19:48:19
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0