god morgon mina vänner. Känns kons

3308fb8097930bf59dff9a52ebda0f2f.png

god morgon mina vänner. Känns konstigt att jag är på väg till jobbet nu, har ju varit långledig, men har i alla fall fått gjort en hel del hemma vilket är positivt. Känns som martins förkylning har inkräktat på min kropp nu. Jag vill inte bli sjuk, igår var jag jätte trött och hängig. Hade det inte varit för att mamma ringde så vet jag inte om jag hade tagit mig utanför dörren. Jag som har bjudit hem folk på lördag. Umgicks i alla fall med sofie igår vilket var väldigt längesedan. På kvällen bjöd björn på thaimat som för övrigt var svin stark och lagom till kaffet kom även simon. Vi hade mycket trevligt får jag nog säga. Har äntligen fått tummen ur att beställa ett nytt ica kort som så många gånger förr, men ändå kommer det inget. Hoppas det går bättre denna gången.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm ok.

2009-09-24 @ 17:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0